
Dat ben ik dus.
Zittend aan een kampvuur, midden in het bos. Omdat hier de beste ideeën ontstaan. Weg van de gebaande paden. Weg van de standaard marketingrecepten die iedereen al honderd keer heeft gezien.
Vandaag help ik ondernemers en bedrijven als inhouse marketeer met online campagnes die echt impact maken. Inhouse, omdat ik niet geloof in marketing op afstand en dicht bij het bedrijf wil staan. Dat vraagt tijd en betrokkenheid. Daarom kies ik bewust voor minder klanten, maar wel de juiste. Bedrijven waar ik echt in kan duiken.
Want zonder vonk, geen kampvuur.
Niet omdat het trendy is, maar omdat het werkt. In een wereld waar iedereen schreeuwt om aandacht, is video de pijl die altijd raak schiet: creatief, authentiek, een constante stroom aan fresh content die je laat opvallen tussen al die grijze concurrentie.
Door zelf te hebben gewerkt als marketeer, allround-communicado, cameraman en regisseur kan ik alles combineren tot een betaalbare en doeltreffende aanpak. A one man army.


"Waar heb ik die naam al eerder gehoord?" vraag je je af?
Juist…Robin Hood en Sherwood Forest.
Nee, ik ben geen idiote volwassene die rondloopt in groene maillots.
Het zijn de eigenschappen van de rebelse held die me nog steeds inspireren: het slimmer spelen dan de rest, de scherpe gerichtheid op doel, de volharding… Sherwood is dus altijd een inspiratiebron geweest voor mijn creativiteit enerzijds en mijn ondernemerschap anderzijds. Vroeger was Sherwood het decor van Robin Hood. Vandaag is Sherwood online marketing forest het decor van mijn eigen avontuur als ondernemer, maker en marketeer.